Organizacja w sieci – na jakie kanały komunikacji warto postawić w 2020 r. Materiały po webinarium portalu ngo.pl [film]
Zajmowanie się komunikacją lub promocją nie jest dzisiaj prostą sprawą. Każdego dnia pojawiają się nowe aplikacje, serwisy i miejsca w Internecie, w których się bywa. Jak odnaleźć się w tym gąszczu? Obejrzyjcie nagranie z webinarium "Organizacja w sieci – na jakie kanały komunikacji warto postawić w 2020 roku". Zapraszamy!
Zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinarium, przeprowadzonego przez portal ngo.pl 22 stycznia 2020 r.
Naszym ekspertem był Marcin Gołąbek – konsultant ds. marketingu internetowego, ekspert w zakresie planowania strategicznego w digital. Pomysłodawca i organizator wielu projektów edukacyjnych z zakresu nowych technologii i marketingu. Wykładowca akademicki. W latach 2014-2016 roku lider małopolskich spotkań technologicznych pn. TechKlub Kraków. Współpracuje z przedsiębiorcami, instytucjami publicznymi i z najważniejszymi branżowymi organizacjami społecznymi.
Z nagrania dowiesz się:
- Jaki jest krajobraz marketingu internetowego na początku 2020 roku.
- W co grają giganci branży technologicznej?
- Szybki przegląd trendów marketingowych: co jest tylko modnym hasłem, a czym naprawdę warto się zainteresować?
- Dlaczego nie warto zaczynać od wyboru kanału komunikacji?
- Na jakie pytania trzeba sobie odpowiedzieć, zanim dokonamy tego wyboru?
- Przegląd najważniejszych kanałów: mocne i słabe strony.
- Na jakie kanały warto postawić w 2020 roku?
- Jakie umiejętności rozwijać, żeby być dobrym specjalistą/ką ds. komunikacji i promocji?
Webinarium prowadziła Agnieszka Koszowska – specjalistka ds. webinariów, konsultantka w firmie Dimpact.
materiał pochodzi z portalu ngo.pl
https://www.youtube.com/watch?v=QKGdPk_XCuM&feature=emb_logo